اوقات شرعی
 
   
    •  
      منبع خبر : روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان مشهدمقدس
      تعداد بازدید: 152
      کد: 109209
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
      در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهدمقدس

      وضعیت محورهای مواصلاتی حریم مشهد بررسی شد

      وضعیت مواصلاتی راه های روستاهای حریم شهر مشهد بسیار نامناسب است و می تواند در کوتاه مدت برای تردد شهروندان خطر آفرین باشد
      در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهدمقدس وضعیت محورهای مواصلاتی حریم مشهد بررسی شد

      به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان مشهدمقدس در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان وضعیت محورهای مواصلاتی حریم مشهد بررسی شد.

      در این جلسه ابتدا بر اساس مصوبه جلسه نود و هفتم دبیرخانه شورا گزارش مفصلی از کمبودها و نواقص راه های مواصلاتی روستاهای حریم شهر مشهد را ارایه داد.

      رئیس شورای شهرستان مشهد : نگاه شورای شهر و شهرداری برای خدمت رسانی نباید محدود به خط فرضی باشد

      بصیری پور گفت: نگاه شورای شهر و شهرداری برای خدمت رسانی نباید محدود به خط فرضی باشد .

      غلامرضا بصیری پور در این جلسه گفت:نگاه شورای شهر و شهرداری برای خدمت رسانی نباید محدود به خط فرضی باشد .

      رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: مدیریت جمعیت 400 هزار نفری روستاهای حاشیه شهرستان مشهد و معضلات بسیار آنها نیازمند کار فراوان است.

       بنا بر این گزارش رئیس دایره کنترل راههای روستایی پلیس راه خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: مهمترین مشکل در انجام فعالیتهایی بخشهای مختلف کمبود اعتبار است .

      سرهنگ دوم محمد قانعی نژاد افزود: علت بیشتر حوادث رانندگی در راههای روستایی مربوط به نبود خط کشی در وسط یا کناره راهها است. رانندگان مجبورند در مواقع اضطراری در کنار جاده توقف کنند و یا به علت نبود خط کشی کنار جاده به خط وسط نزدیک می شوند .

      و ی نبود شانه خاکی را از دیگر عوامل حوادث رانندگی در راههای روستایی ذکر و بیان کرد: جاده های خلج، ده غیبی و کلاکوب بیشترین تصادفات راه روستایی را در خراسان رضوی دارند .

      رئیس دایره کنترل راههای روستایی پلیس راه خراسان رضوی ایمن سازی راهها و آموزش و ارتقای فرهنگ رانندگی در روستاها را عامل مهم کاهش تصادفات دانست .

      وی افزود: 160 دهیار هم اینک در قالب خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی به آموزش اهالی روستاها می پردازند .

       مدیر طرح مطالعات ساماندهی راهبردی حریم کلانشهر مشهد نیز در این نشست گفت: میزان رشد جمعیت در روستاهای حریم چهار برابر شهر مشهد است .

      قربانعلی عباس زاده به پنج هزار واحد صنعتی و 50 هزار ویلا در اطراف شهر مشهد اشاره و بیان کرد: ضریب برخورداری از خودرو در بعضی روستاها به ازا هر خانواده روستایی به یک خودرو رسیده و اگر به تغییر ساختاری توجه نشود صرفا با رفع اشکالات فنی مشکل حل نمی شود .

      تعداد بازدید: 152
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر